سلام عزیزم خوبی ممنونم امیر دلم نمیدونم چطوری بتونم باهات رو در رو حرف بزنم. فقط دعا کن یه مریض تو بیمارستان داریم دکترا قطع امید کردن یه بچه شش ساله س دعا کن زنده بمونه
تاريخ : یکشنبه ۳۱ خرداد ۱۴۰۵ | 14:34 | نویسنده : N/sara |

سلام عزیزم خوبی ممنونم امیر دلم نمیدونم چطوری بتونم باهات رو در رو حرف بزنم. فقط دعا کن یه مریض تو بیمارستان داریم دکترا قطع امید کردن یه بچه شش ساله س دعا کن زنده بمونه
ساعت
برو بالا
کد آتش بازی
بارش قلب موس
ابزار وبلاگ نويسي